יוצא לדרך: ארגון 'גננות מחנכות' התאגד בהסתדרות הלאומית

עמית דניאל No Comments on יוצא לדרך: ארגון 'גננות מחנכות' התאגד בהסתדרות הלאומית

שמים את הגננות על המפה: ארגון גננות מחנכות יצא לדרך והתאגד בהסתדרות הלאומית: "שמים את הגננות במרכז ויוצרים מהפכה של ממש בגיל הרך"

צילום: Moshe Shai/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ"א, אלפי גננות וגננים הודיעו היום (ראשון) על התאגדותם בהסתדרות הלאומית דרך ארגון גננות מחנכות.

ארגון מחנכות פועל כבר שנים רבות בהעצמת הגננות ותנאי העסקתם וכעת ערב פתיחת שנת הלימודים, החליטו לשבור את הפרדיגמה ולפיה הגננות והגננים אינם נמצאים במרכז השיח ונבלעים בתוך כלל ציבור המורים ללא כל מענה ראוי לצרכיהם.

על פי ראשי ארגון גננות מחנכות, הסכמי אופק חדש הבהירו מעל כל ספק כי הסתדרות המורים אינה מייצגת עוד את הגננות בשום צורה מכיוון שבהסכמים אלה נוצרה אפלייה במרכיבי השכר בפער של מעל ל-2000 ש"ח לכל גננת וגנן בהשוואה לציבור המורים.

שרון רוגוז'ינסקי גננת מעל ל-20 שנים בגן נחליאלי בעיר ירושלים מסרה כי: "הגיע הזמן שמישהו גם ידאג לנו. לא יכול להיות שציבור הגננות שנמצא בחזית מערכת החינוך יפגע שוב ושוב. אנחנו עושים מעשה מתאגדים ודואגים לציבור הגננות והילדים כאחד".

חברתה רחלי ברייזכר גננת משלימה בחבל מודיעין מסרה עוד כי: "ציבור הגננות הוא הציבור הכי חשוב בישראל ומכיל קרוב ל-20,000 גננות וגננים. לא יכול להיות שהוא יתפוס חלק שולי ולא חשוב ממערכת החינוך. קצנו בגורמים שאינם דואגים לנו. כעת יוצאים לדרך חדשה ושמים את הגננות והגננים במרכז".

דורית חזן, יו"ר ארגון גננות מחנכות מבית ההסתדרות הלאומית מסרה עם הקמת הארגון כי: "זהו יום היסטורי עבור ציבור הגננות והגננים וכן עבור ילדי ישראל. ציבור הגננות והגננים יודע שיש לו כתובת לאחר שלאורך השנים הוא נפגע שוב ושוב עקב הסכמי שכר הזויים שנחתמו ולא הותאמו לצרכיהם. אנחנו נמצאים בפתח עידן חדש בו כל גננת וגנן יודעים שהם כבר לא לבד. הקמת ארגון מקצועי עבור גננות וגננים מהווה הסנונית שתבשר על בוא האביב עבורם. אנו מזמינים את כלל ציבור הגננות להצטרף לארגון המקצועי היחידי בישראל שידאג להם באמת. מהפכת הגיל הרך החלה".



0 תגובות